Projekt Konsumtion
DOI:
https://doi.org/10.3384/wcc34/konsumtionAbstract
I dagens digitala era är vi ständigt omgivna av en aldrig sinande ström av information, underhållning och medieinnehåll. Från sociala medieplattformar till streamingtjänster och traditionella mediekanaler - möjligheterna att köpa saker med enkla klick och länkar från media har aldrig varit enklare. Men med denna tillgänglighet kommer även en risk: överkonsumtion.
Vår blogg är en plats för reflektion och diskussion kring fenomenet överkonsumtion, speciellt överkonsumtion som kommer ifrån intag av medium. Den ständiga närvaron av media floden som omger oss och sprider runt nya trender och normer som påverkar vår vilja och behov av att köpa saker.
Downloads
Publicerad
Nummer
Sektion
Licens
Copyright (c) 2024 Elin Kaipainen, Felicia Eriksson
Det här verket är licensierat under en Creative Commons Erkännande 4.0 Internationell-licens.